Przejdź do treści

Kontakt telefoniczny do ZOZ w Łowiczu:

Fundusze Unijne

Ankieta

Szanowni Państwo!

Pragniemy poznać Państwa opinie na temat jakości usług świadczonych w naszym ZOZ, aby lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety poprzez wybranie odpowiedzi zgodnie z Państwa odczuciami.

W przypadku korzystania z usług tylko jednej komórki należy wypełnić tylko odpowiedni punkt wpisując nazwę komórki, której opinia dotytczy, a pozostałe punkty zostawić wolne.

W przypadku korzystania z ostatnim czasie z usług różnych komórek ZOZ można w jednej ankiecie wyrazić opinię na temat wielu komórek.

PRZYJĘCIE DO SZPITALA
Tryb przyjecia: planowy
Jak Pani/Pan ocenia sprawność procesu przyjęcia do szpitala? - rejestracja długość oczekiwania związana z przyjęciem do szpitala.
Jak Pani/Pan ocenia uprzejmość personelu uczestniczącego w udzielaniu świadczeń w Izbie przyjęć?
PRZYJĘCIE I POBYT W ODDZIALE
OPIEKA LEKARSKA
Jak Pani/Pan ocenia uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy w oddziale?
Jak Pani/Pan ocenia uzyskanie informacji na temat stanu zdrowia, procesu rehabilitacji, proponowanego leczenia, wyników badań oraz ryzyka związanego z podejmowanym leczeniem?
Jak Pani/Pan ocenia zrozumiałość przekazywanych informacji dotyczących stanu zdrowia i procesu leczenia podczas pobytu w szpitalu?
Jak Pani/Pan ocenia zrozumiałość informacji dotyczących zaleceń lekarskich oraz postępowania po opuszczeniu szpitala?
ŚWIADCZENIA Z ZAKRESU REHABILITACJI
Jak Pani/Pan ocenia uprzejmość oraz zaangazowanie personelu udzielającego świadczeń z zakresu rehabilitacji?
Jak Pani/Pan ocenia organizację pracy i sposób wykonania zaplanowanych zabiegów rehabilitacyjnych przez zespół fizjoterapeutów?
OPIEKA PIELĘGNIARSKA
Czy personel zapoznał Pana/Panią z Prawami Pacjenta, topografią i zasadami funkcjonowania oddziału?
Jak Pani/Pan ocenia jakość opieki, uprzejmości i zaangażowanie przez pielęgniarki/położne w oddziale?
Jak Pani/Pan ocenia gotowość pielęgniarek/położnych do pomocy przy utrzymywaniu czystości i higieny osobistej?
Jak Pani/Pan ocenia szybkość reagowania na wezwanie pacjenta, zainteresowanie pacjentem i jego potrzebami?
Jak Pani/Pan ocenia przekazywanie przez pielęgniarki/położne informacji dotyczących przygotowania do badań, zabiegów oraz zaleceń po wypisie z oddziału?
WARUNKI POBYTU
Jak Pani/Pan ocenia czystość sal chorych, bielizny szpitalnej, łazienek?
Jak Pani/Pan ocenia wyżywienie w szpitalu?
OGÓLNA OCENA SZPITALA
Jak Pani/Pan ocenia wyżywienie w szpitalu?
Jak Pani/Pan ocenia usługi świadczone w naszej placówce?
Jak poleciłby Pan/Pani nasz szpital rodzinie, znajomym?